+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Vltava Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 51 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Karin Tischerová

Einzelreisender, 13.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Byla jsem spokojená se stravou. Široký výběr z nabízených surovin, kam by se nemusel bát zavítat vegerarián či celiak.

  • Nebyla jsem spokojená s nabízenými procedurami. Před pobytem jsem se informovala o možných procedurách, které bychom mohli využít (bylo jich asi 6), avšak při příjezdu nám byly přiděleny 3 procedury. Jednou z nich byla klasická částečná masáž zad, která měla trvat 15 minut, která nakonec trvala 10 minut včetně slečení a následného oblečení.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
4

Jan Chaloupka

Älteres Paar, 2.11.2013

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • ubytování stravování procedury

  • omezená doba pro návštěvu bazénu (pouze odpoledne) středeční výluka provozu bazénu nezajištěné parkování u hotelu

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Eva Rosezinová

Gruppe von Freunden, 10.9.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Celý pobyt a vše s ním spojené bylo perfektní, pouze parkování v parkovacím domě, který je poměrně vzdáleno od hotelu se mi nelíbilo.

  • Pobyt a vše s ním spojené

  • parkování v parkovacím domě ne u hotelu

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 31.7.2016

Русский

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 6.12.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • perfektní kuchyně, pokoje čisté, personál ochotný, parkováni s vozidlem nemožné pouze 4 místa !!!!!!!!!!, žádná nabídka parkování jinde, natož odvoz hotelovým vozidlem někam na parking, já o tom věděl a mohl jsem se na to připravit, a pouze na 2 noci, ale pro toho kdo tam přijede a neví o tom, to musí být překvápko, kam dám auto, kde je hlídané parkoviště za rozumnou cenu, jak se k němu dostanu?

  • vstup do bazénu

  • klika u dveří do pokoje odpadávala, chyběl zajišťovací šroubek v koupelně byl cítit jakýsi zápach z kanalizace, ale pouze přes den spíše odpoledne nemožnost parkování

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Jana Filipová

Einzelreisender, 7.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 21.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Výborné strava, bazén, vířivka a sauna.

  • Přístup a chování recepčních. Nesrovnalosti při předepisování procedur. Čistota na pokoji - v zásuvce nočního stolku papírky a jiné odpadky po ruských návštěvnících. Na ložním povlečení bylo několik vlasů.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
9
Wert/Geld
9

Marian Filus

Einzelreisender, 12.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
5

Magdalena Fragnerová

Einzelreisender, 18.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Poloha hotelu Možnost využívat bazén, vířivku a saunu Výběr a kvalita jídla Instruktáž nordic walkingu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Gruppe von Freunden, 5.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Dobré

  • Interier hotelu uvnitř i z venku

  • hluk stavebních prací z Fibichovy ulice, kam byl směrován náš pokoj

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zdeněk Vychodil

Einzelreisender, 23.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Vladimír Dadák RNDr. prof

Älteres Paar, 8.9.2015

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Strava, výběr jídel, jídla velmi chutná a rozmanitá, vynikající kuchař ochotný, příjemný usmívající se personál

  • Vysoká cena přiobjednaných procedur, např. jedno píchnutí do ramene (plynová injekce) za 230 Kč poměrně složitá orientace v umístění ordinací

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
9
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 4.11.2013

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • - práce recepčních - ubytování - přístup a služby lázeňského personálu - ochota personálu restaurace

  • - chuťově i složením monotóní večeře- zdaleka ne všichni drží dietu - nejasný počet procedur při 4denních lázních na zkoušku - měly být 2 denně-, tedy 8. Měli jsme jich 6. - příslib každodenního volného přístupu do bazénu- mohli jsme jen 2 dny, protože ve středu je bazén zavřený a v den odjezdu to nelze vzhledem k nikde předem neavízované otevírací době - arogantní chování některých zahraničních hostů v restauraci i v recepci či při procedurách

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Věra Šafránková

Älteres Paar, 6.12.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

zlatica

Einzelreisender, 2.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • moje hodnotenie ostalo v písomnej forme na recepcii hotela,formou pripraveného dotazníka...

  • ústretovost,príjemné vystupovanie personálu hotela-recepcia,jedálen,ubytovanie,zdravot.služby....

  • ku komfortu patria prosím k županu aj papuče...internet sa žiada používat aj na izbách,ale nie za poplatok,v komforte by to malo byt zahrnuté...

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Petra Sluková

Älteres Paar, 24.3.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Miloň Neubert

Einzelreisender, 27.7.2015

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Velice příjemný pobyt

  • Komfortní ubytování Výborná strava Bazén k dispozici Nadstandardní služby

  • Při společenských akcích účtování za hotové nebylo vždy perfektní

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

Josef Valíček

Einzelreisender, 14.1.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Marta Petříková

Einzelreisender, 13.3.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • V hotelu oceňuji hlavně to, že procedury jsou přímo v hotelu. Nemusela jsem docházet z vedlejší budovy. Líbil se mi také nově opravený bazén a nově přibyla odpočívárna.

  • Moc mě mrzí, že již není možnost navštívit bazén v hotelu Hvězda aj.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
7

Valentina Belenkova

Einzelreisender, 31.3.2013

English

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8